MITM

وبلاگ دانشجویان رشته مدیریت فن آوری اطلاعات مدیریت صنعتی تبریز

MITM

وبلاگ دانشجویان رشته مدیریت فن آوری اطلاعات مدیریت صنعتی تبریز

پروژه خانم دکتر احتشامی


روی ادامه مطلب راست کلیلک کرده و open image in new tab یا open image in new window را انتخاب کنید و سپس روی دریافت فایل کلیک کنید

با تشکر

حتما"نظر بدین

ممنون

نظرات 2 + ارسال نظر
هوشمندراد 1391,04,09 ساعت 20:53

با سلام؛
خیلی مفید و مختصر و عالی و بود.
تا اونجا که من اطلاع دارم خانم احتشامی فرمودن در حد 14 15 صفحه باشه. ولی بنظر من مطلب تواینترنت در این مورد کمه و تا این حدی که شما نوشتین خوبه.
تشکر از اینکه مطالبتون در اختیار دوستان قرار دادین.

اسکویی 1391,04,10 ساعت 21:34

سلام
با تشکر فراوان از آقای شیخ الاسلامی

من هم تقریبا همین مطالب را از اینترنت پیدا کردم به نظرم کافیه / درمورد الگوریتم کلونی مورچه ها مطالب زیادی در اینترنت هست ولی ربطش با بازاریابی کمه این سایت ها هم بد نیستند:

www.crowdsourcing.ir
www.civilica.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد